Najnowsze Wpisy

Kolejny ...  Komentarze (0)
22. września 2003 14:01:00
linkologia.pl spis.pl

blog :)) tak tak ... nie bede przynudzac :P przyanjmniej postaram sie i przepraszam ze tak ciagle je zmieniam :)) Coz ... w szkole jak to w szkole, beznadziejnie i nudy. Rabel wziala moje nazwisko i kilku innych ososb z klasy do dyrki za to ze nie bylismy w pt. w szkole :)) heiheihe noo ale olac to, nie bede plakac :D Wogole spoko ang nam odwolali ii chemie :)) luzik, tak moze byc zawsze :)) jednak mecza nas starsznie w 2 klasie, ciagle gadaja o tych testach ;[ juz nie dobrze mi sie robi, przeciez one dopiero za rok !!! :| nie podoba mi sie to.

Po zatym ... moj stary wraca w srode !!! kurde przejebane .. skonczy sie ten beztroski luz. Oddawna mnie wkurza styl bycia i nastawienie ojca do mnie ... mam dosc !!! Kiedys a moze nie dlugo zrobie COS by wreszcie uzmyslowil sobie ze ma corke i tez powinien sie przyczynic do wychowania, ale na to w sumie juz za pozno ... jak pisalam mam GO dosc !!! Jak tylko przyjedzie .. niech mi da tylko powod ... NIE NAWIDZE GO !!!

No ale mialam nie przynudzac :) mam nadzieje ze ten blog bedzie dluzej trwal niz poprzednie teraz to juz koncze nie mam weny :)) pozdrawiam wszytskich :-**

sweet-person : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

katrinka19 | maniaczek | wasli | krooliczek | teodozja-zdun | Mailing